17.1.15

MY BEAUTY FAVORITES











 Chanel rouge coco: 06 Égérige, Estee Lauder eyeshadow quad: 16 Rose Amethyst, Mac eyeshadow, pressed pigment: Nostalgic

Hej bloggen. Beklager endnu engang jeg har været meget stille på bloggen. Der bliver så hurtigt mørkt at det er svært at få taget nogle ordentlige billeder. Men nu er jeg endelig tilbage. Her viser jer lidt af mine ynglings beauty produkter lige nu. Chanel læbestiften er virkelig en flot og naturlig coral farve, og min Estee Lauder øjenskygge quad er nogle virkelig finde naturlige gyldne farver, der er virkelig fine til hverdag. Mac øjenskyggen er også blevet en stor kærlighed specielt hvis jeg skal noget, den er fra deres christmas collection og er netop et pressed pigment som gør farven såå intens, yeahh. Den er en virkelig flot naturlig champagne farve med glimmer i. Hvad synes i? 
xx Ida

Ingen kommentarer:

Search Bar

Sidevisninger i alt